Новини

17.05.2017 р.
Корисна інформація
Шановні користувачі!
Відповідно до Указу Президента України №133/2017 на території України можуть бути заблоковані поштові сервіси mail.ru (bk.ru list.ru inbox.ru mail.ua) і Yandex. Якщо Ви маєте поштові скриньки у цих сервісах, радимо створити нові на інших сервісах, що не підпадають під блокування.
Прохання вносити в шаблони документів для обслуговування ЕЦП коректні e-mail адреси. Так Ви зможете отримувати повідомлення від нашого ЦСК.
З повагою, Центр сертифікації ключів ПАТ "КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФОНДОВИЙ ЦЕНТР"

10.04.2017 р.
Створені умови для запровадження електронної ідентифікації з використанням технології Мobile ID
Уведено в дію спільний наказ Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку України від 22.03.2017 № 1017/5/206 (зареєстрований у Мін’юсті України 29.03.2017 за № 422/30290), яким упроваджуються європейські підходи до побудови систем ідентифікації з використанням технології Мobile ID.
З метою забезпечення транскордонної взаємодії передбачено застосування міжнародних криптографічних алгоритмів, визначених технічними специфікаціями ETSI TS 119 312 V1.1.1 (2014-11) Electronic Signatures and Infrastructures (ESI), Cryptographic Suites, зокрема алгоритмів електронного цифрового підпису ECDSA та RSA з різними довжинами ключів функцій хешування sha (224, 256, 512 біт).
Застосовність вітчизняних криптографічних алгоритмів упроваджується відповідно до національних стандартів ДСТУ 4145-2002 «Інформаційна технологія. Криптографічний захист інформації. Електронний цифровий підпис, що ґрунтується на еліптичних кривих» та ДСТУ 7564-2014 «Інформаційні технології. Криптографічний захист інформації. Функція хешування» (комбінація яких є обов’язковою з 2022 року).
На сьогодні в Україні створено умови для запровадження в інфраструктурі відкритих ключів міжнародних та сучасних вітчизняних криптографічних алгоритмів.
Спільний наказ Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку України від 22.03.2017 № 1017/5/206 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20 серпня 2012 року
№ 1236/5/453» (зареєстрований у Мін’юсті України 29.03.2017 за № 422/30290) розроблено на виконання абзацу першого пункту 3 Протоколу наради Кабінету Міністрів України від 23.12.2016.
Джерело: http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article;jsessionid=23489D1462E901310F731A879C0EC06B.app2?art_id=273784&cat_id=268448

24.03.2017 р.
Верховна Рада скасувала обов’язкове використання печаток підприємцями
Використання печаток у господарській діяльності юридичних юсіб та фізосіб-підприємців перестало бути обов’язковим. Верховна Рада у четвер, 23 березня, підтримала у другому читанні законопроект №4194. За документ після декількох невдалих спроб проголосували 226 народних депутатів. Відповідно до законопроекту, із законодавства виключать вимогу про обов’язкове використання печаток, а також виключать можливість визнання документів, угод недійсними у зв’язку з відсутністю відбитка печатки. Крім того, передбачено виключити використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування. Також документом встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитка печатки на офіційному документі суб’єкта господарювання. Законопроект був розроблений народними депутатами Владиславом Голубом та Оленою Сотник для покращення умов ведення підприємницької діяльності в Україні, та підвищення позиції держави у міжнародному рейтингу «Doing Business». Джерело: http://zaxid.net/news/showNews.do?verhovna_rada_skasuvala_obovyazkove_vikoristannya_pechatok_pidpriyemtsyami&objectId=1421370

09.03.2017 р.
Підбито підсумки роботи у 2016 році та визначено пріоритети діяльності Держспецзв’язку на 2017 рік
На розширеному засіданні колегії Адміністрації Держспецзв’язку, яке відбулося 28.02.2017, розглянуто результати виконання основних завдань Адміністрації, органів, підрозділів, закладів Держспецзв’язку та визначено пріоритети діяльності Держспецзв’язку на 2017 рік. У заході взяли участь керівники структурних підрозділів Адміністрації Держспецзв’язку, а також територіальних органів та підрозділів, закладів і установ Держспецзв’язку, Головного управління та підрозділів урядового фельд’єгерського зв’язку Держспецзв’язку, державних підприємств і організацій, що входять до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку. Колегією констатовано, що у 2016 році основні завдання, покладені на Держспецзв’язку законодавством, рішеннями Президента України, дорученнями Кабінету Міністрів України, визначені планами та іншими організаційно-розпорядчими документами, у цілому виконано. Підбиваючи підсумки, Голова Держспецзв’язку Леонід Євдоченко відзначив основні здобутки Держспецзв’язку в минулому році, які стали головними векторами розвитку системи спеціального зв’язку держави, інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури країни та її кіберзахисту, дали можливість розпочати реалізацію новітніх державних ІТ-проектів захищених електронних комунікацій. Серед досягнень року – реалізація ряду заходів у рамках Стратегії кібербезпеки України, створення нормативно-правового підґрунтя для формуваннясучасних ІТ-інфраструктури та технологій, ефективного використання радіочастотного ресурсу України, забезпечення надійного функціонування й захисту ресурсів реєстру е-декларацій. Голова Держспецзв’язку особисто подякував фахівцям Держспецзв’язку, які доклали значних зусиль для забезпечення спецзв’язку в зоні проведення АТО, відбудови телевежі на Карачуні та відновлення трансляціїукраїнських телерадіомовників, розширення зони покриття на тимчасово окупованій території України. З урахуванням сучасних викликів і загроз колегія Адміністрації визначила пріоритетними напрямами діяльності Держспецзв’язку на 2017 рік, зокрема, такі: -удосконалення нормативно-правової бази в предметних сферах діяльності Держспецзв’язку (телекомунікацій та користування радіочастотним ресурсом України, криптографічного, технічного захисту інформації, кіберзахисту, захисту державних інформаційних е-ресурсів, державного контролю, держрегулювання та підтвердження відповідності у сфері захисту інформації), насамперед шляхом імплементації норм ЄС і впровадження кращих світових практик; -створення умов і стимулів для розвитку електронних комунікацій, ІТ-технологій та сервісів, формування сучасної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури, ефективного використання радіочастотного ресурсу України; -упровадження дієвих механізмів кіберзахисту ІТ-систем об’єктів критичної інфраструктури, реалізацію проектів захищеного доступу до Інтернету в державному секторі, стимулювання розвитку вітчизняних програмних продуктів та антивірусів; -розбудову національної телекомунікаційної мережі як системної технологічної реформи мереж спеціального зв’язку, упровадження сучасних захищених мультисервісних послуг; - посилення соціальних гарантій співробітників Держспецзв’язку, зокрема шляхом підвищення рівня грошового утримання військовослужбовців та відновлення програми забезпечення житлом.
Джерело: http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?art_id=271213&cat_id=268448

20.02.2017 р.
Уряд прийняв рішення щодо удосконалення державного регулювання у сфері електронного цифрового підпису шляхом посилення організаційних заходів використання електронного цифрового підпису в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності
З метою створення умов для впровадження проектів електронного урядування та бізнесу Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності".
Зазначена постанова скасовує застаріле обмеження щодо застосування державними установами електронного цифрового підпису для вчинення правочинів на суму, що перевищує 1 млн. гривень, з одночасним посиленням організаційних заходів використання електронного цифрового підпису в державних установах для запобігання компрометації особистого ключа підписувача та можливості вчинення шахрайських дій.
Таким чином, зроблено ще один крок у напрямі забезпечення надійності використання електронних сервісів та електронного документообігу.
Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249744068

14.02.2017 р.
Запровадження сучасних електронних інструментів ідентифікації особи потребує вдосконалення відповідного законодавства
Зараз на розгляді у парламенті перебуває законопроект «Про довірчі послуги» (реєстраційний №4685), розроблений Міністерством юстиції. Його прийняття дасть можливість запустити в Україні такі механізми ідентифікації як MobileID (через мобільний телефон), BankID (через банківську картку), а також забезпечить бізнес сервісами з електронного підтвердження підпису та печатки компанії, повідомляє прес-служба Мінюсту.
«Для простого українця це означає, що зі свого мобільного телефону кожен з нас зможе зареєструвати компанію, підписати будь-який договір, направити відповідний запит і отримати будь-яку інформацію, яка стосується діяльності того чи іншого державного органу», – зазначив Міністр юстиції Павло ПЕТРЕНКО. За його словами, завдяки запуску нових сервісів вся активна діяльність малого і середнього бізнесу щодо комунікації з державними органами та партнерами може проходити з використанням звичайного смартфону. Без купи паперів, без спілкування з бюрократами, без корупційної складової.
Українці також зможуть отримати чимало позитивів при веденні міжнародного бізнесу. «Прийняття даного законопроекту дає можливість українському бізнесу брати участь у тендерних закупівлях країн Європейського Союзу, які проводяться на електронних майданчиках», – додав Павло Петренко.
Він також зауважив, що створення справжньої прозорої системи електронних комунікацій дає Україні всі шанси стати однією з найпрогресивніших держав у сфері ІТ.
На переконання Міністра, вказаний закон потрібно приймати вже найближчим часом. «У такому випадку ми вже до кінця року матимемо реальний результат. І оператори мобільного зв’язку, і українські банки вже заявили про готовність повноцінно запроваджувати ці системи. Так само ми зможемо всі прописані у законопроекті інструменти імплементувати в життя державного службовця. А Міністерство юстиції буде піонером у цьому напрямку», – резюмував пан Петренко.
Джерело: http://finpost.com.ua/?p=1860

23.12.2016 р.
Привітання з Новим роком та Різдвом!


01.08.2014 р.
Інформаційний проект eIDAS in Ukraine














Шановні користувачі, до вашей уваги пропонується Інформаційний проект eIDAS in Ukraine для об`єднання однодумців, які працюють у досить специфічній, проте, у все більш зростаючій за обсягами споживання сфері надання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП).
На цьому майданчику будуть висвітлюватись останні новини та анонси подій у світі та країні, пов`язані із законодавством, питаннями стандартизації та безпеки, практичними аспектами впровадження ЕЦП в інформаційних системах із головною метою: створення дорожньої карти інтеграції інфраструктури відкритих ключів (PKI) до європейського інформаційного простору.
Всіх, кого зацікавила дана інформація, просимо приєднуватись до проекту.

04.03.2014 р.
Центр сертифікації ключів ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» продовжує надання послуг ЕЦП
Шановні клієнти!
З 04.03.2014 розпочинається процес зміни та оновлення сертифікатів ЕЦП для користувачів ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр». Для отримання нових сертифікатів необхідно оформити спрощений пакет документів, що розміщений на сайті: http://csk.kfc.in.ua у розділі «Порядок одержання ключа», відправити його до ЦСК та сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП за оновленими тарифами. Інструкція з порядком подальших дій розміщена на сайті ЦСК в розділі «Порядок одержання ключа».
Згідно наданих інструкції, програмного забезпечення та особистих консультацій фахівців ЦСК користувачі виконують наступні дії:
- отримують на власну електрону адресу програмний контейнер (токен) для зберігання сертифікатів;
- дистанційно (віддалено) генерують новий особистий ключ;
- формують запит на отримання сертифіката відкритого ключа;
- відправляють електронною поштою запит на засвідчення особистого ключа до ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр»;
- отримають засвідчений сертифікат відкритого ключа від ЦСК КФЦ;
- виконують активацію особистого ключа сертифікату ЦСК КФЦ.
Центр сертифікації ключів ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" виконує свою роботу в поточному режимі згідно вимог діючого законодавства. З питань отримання сертифікатів ЕЦП ЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" звертайтесь за телефоном: (056) 373-95-91.
Пропозиції та зауваження надсилайте на адресу:info@kfc.in.ua.

29.01.2014 р.
Повідомлення щодо діяльності ЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр"
Шановні клієнти!
Повідомляємо, що 29 січня 2014 року ПАТ "КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФОНДОВИЙ ЦЕНТР" було прийнято рішення щодо продовження діяльності у якості зареєстрованого центру сертифікації ключів. Це рішення дозволить у лютому 2014 року задовольнити раніше отримані клієнтські запити щодо видачі та оновлення сертифікатів ключів та забезпечити функціонування центру сертифікації відповідно до Регламенту. У той же час прийняте рішення передбачає припинення ПАТ "КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФОНДОВИЙ ЦЕНТР" діяльності як акредитованого центру сертифікації. Усі сертифікати, що діють на час прийняття відповідного рішення будуть оновлені найближчим часом.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном (056) 373 95 91.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на плідну співпрацю у майбутньому.

20.05.2013 р.
Інформація щодо діяльності ПАТ "Комунікаційний фондовий центр"

До уваги всіх осіб, зацікавлених у ознайомленні з інформацією щодо ПАТ "Комунікаційний фондовий центр: на сторінці http://kfc.proemitent.info розміщені установчі документи, річні звіти та інша інформація щодо діяльності товариства відповідно до вимог Закону України "Про акціонерні товариства", Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок".


18.12.2012 р.
Повідомлення користувачів АЦСК
Шановні користувачі акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ «Комунікаційний фондовий центр»!
Інформуємо Вас про те, що 18.12.2012 року закінчився термін дії кореневого сертифікату Центрального засвідчу вального органу (далі – ЦЗО). У зв’язку з цим адміністратором інформаційно-телекомунікаційної системи Центрального засвідчувального органу державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України 18.12.2012 року виконано перезасвідчення кореневого сертифікату акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК) ПАТ «Комунікаційний фондовий центр». Про порядок поновлення сертифікатів користувачів АЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» , буде повідомлено окремо в новинах на сайті, або адресною розсилкою. Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" виконує свою роботу в поточному режимі згідно вимог діючого законодавства. Довідкова інформація наведена на загальнодоступному ресурсі на Інтернет сторінці АЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" за адресою: www.csk.kfc.in.ua. З питань оновлення сертифікатів ЕЦП АЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" звертайтесь за телефоном: (056) 373-95-91. Пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: info@csk.kfc.in.ua

12.09.2012 р.
Меморандум ДПС України щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу
12 вересня голова Податкової служби Олександр Клименко підписав меморандум щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу. Обговорення питань меморандума у пресі.
10.07.2012 р.
Результати перевірки стану дотримання вимог законодавства у сфері надання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр"
Інформуємо Вас про те, що в період з 19.07.2012 р по 27.07.2012 р. комісією Управління Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Дніпропетровській області було проведено планову перевірку стану дотримання вимог законодавства у сфері надання послуг електронного цифрового підпису акредитованим центром сертифікації ключів публічного акціонерного товариства «Комунікаційний фондовий центр».
За результатами преревірки комісія зробила висновок: організація та порядок надання послуг електронного цифрового підпису акредитованим центром сертифікації ключів публічного акціонерного товариства «Комунікаційний фондовий центр» відповідає вимогам законодавства.
15.06.2012 р.
Підписання Акта про крос-сертифікацію між ЦСК ТОВ «Міжрегіональний фондовий союз» та АЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр»
Інформуємо Вас про те, що 15.06.2012 р. між центром сертифікації ключів ТОВ «Міжрегіональний фондовий союз» та акредитованим центром сертифікації ключів ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» був підписаний Акт про крос-сертифікацію.
Таким чином, за результатами тестування технічного рішення крос-сертифікації між ЦСК ТОВ «МФС» та акредитованим ЦСК ПАТ «КФЦ» Сторони констатують наступне:
1. Процедура тестування крос-сертифікації успішно виконана в повному обсязі;
2. Процедура крос-сертифікації задовольняє всім вимогам Національної системи електронного цифрового підпису та відповідає вимогам діючого законодавства в галузі електронного цифрового підпису;
3. До єдиного інформаційного простору між ЦСК ТОВ «МФС» та акредитованим ЦСК ПАТ «КФЦ» можуть бути підключені інші ЦСК, які відповідають необхідним технологічним та організаційним вимогам;
4. Єдиний інформаційний простір між ЦСК ТОВ «МФС» та акредитованим ЦСК ПАТ «КФЦ» повинен забезпечити реалізацію спільної політики безпеки, що направлена на створення і підтримку єдиного простору довіри між довіреними ЦСК та необхідний рівень безпеки сервісів у юридично значимому електронному документообігу;
5. Створення єдиного інформаційного простору є технологічною базою для підтримки юридично значимого електронного документообігу на фондовому та фінансовому ринках України за участю ЦСК ТОВ «МФС» та акредитованого ЦСК ПАТ «КФЦ».
28.12.2011 р.
27.12.2011 року відбулась реєстрація АЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» в Центральному засвідчувальному органу при Міністерстві юстиції України та розпочався процес переводу клієнтів на обслуговування на базі нового кореневого сертифікату
Адміністратор інформаційно-телекомунікаційної системи Центрального засвідчувального органу державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України 27.12.2011 року виконало засвідчення кореневого сертифікату акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК) ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» та виконало процедуру його внесення до Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом. Таким чином, з 27.12.2011 року розпочинається процес переведення всіх користувачів АЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» на новий оновлений сертифікат АЦСК. Переведення користувачів АЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» відбудеться наступним порядком. Кожному користувачу необхідно в період з 28.12.2011 до 29.01.2012 року подати до АЦСК документи: «Заява про реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа» та «Заява на зміну статусу сертифікату відкритого ключа за договором про надання послуг електронного цифрового підпису № 1 від «06» листопада 2008 року» (в двох екземплярах кожна), та виконати типову процедуру перегенерації сертифікату відкритого ключа згідно з інструкцією та оновлення сертифікату АЦСК КФЦ на носії користувача за допомогою утилити NKIPATCH. Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" виконує свою роботу в поточному режимі згідно вимог діючого законодавства. З питань оновлення сертифікатів ЕЦП АЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" звертайтесь за телефоном: (056) 373-95-91. Пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: info@kfc.in.ua
08.12.2011 р.
Відбулась перша суспільна з СРО АУФТ Інтернет-конференція на тему: « Вимоги законодавства у сфері захисту персональних даних».
В конференції прийняли участь: фахівці Державної служба України з питань захисту персональних даних; фахівці Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; член Комітету з питань обробки персональних даних в сфері електронного документообігу, мережі Інтернет та галузі ІТ Громадської Ради з питань захисту персональних даних у інформаційних системах; фахівці відділу нормативно-правового забезпечення СРО АУФТ. Під час конференції булі висвітлені питання з організації діяльності професійних учасників фондового ринку відповідно до вимог чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Для допомоги при обробці персональних даних та формуванні заяв про реєстрацію баз персональних даних рекомендуємо ознайомитись з наступною інформацією: Проект типового порядку обробки персональних даних у базах персональних даних Обов’язкові умови для прийому заяв про реєстрацію бази персональних даних Проект рекомендації щодо порядку персональних даних у базах персональних даних Проект наказу щодо організації роботи з захисту персональних даних Проект Положення про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних Примирний зразок заповнення заяви про реєстрацію бази персональних даних Приклад оформлення заяви про реєстрацію бази персональних даних «Працівники» Більш детальну інформацію можна отримати на сайті СРО АУФТ http://www.aust.com.ua
11.07.2011 р.
Розпочато прийом заяв на реєстрацію баз персональних даних до Державної служби з питань захисту персональних даних (ДСЗПД)
З 01.07.2011р. розпочато прийом заяв на реєстрацію баз персональних даних до Державної служби з питань захисту персональних даних (ДСЗПД). При цьому, ДСЗПД обробляє заяви у формі електронного документу, підписані володільцями, з використання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) АЦСК ПАТ «Комуникаційний фондовий центр». Більш детальну інформацію можна отримати на сайті ДСЗПД http://zpd.gov.ua/
20.06.2011 р.
Консультації з питань інформатизації та послуги з оброблення даних на сьогоднішній день є об’єктом оподаткування ПДВ
Інформуємо Вас, про те що у зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України (Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та про ставки вивізного (експортного) мита на деякі види зернових культур") , зокрема виключення пункту 196.1.14, консультації з питань інформатизації та послуги з оброблення даних на сьогоднішній день є об’єктом оподаткування ПДВ. З огляду на вищевикладене, 20.06.2011р Наглядова рада ПАТ «Комуникаційний фондовий центр» затвердила тарифи на надання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ПАТ «Комуникаційний фондовий центр», які будуть введені дію з 01.07.2011р.
24.12.2010 р.
ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» отримав статус акредитованого Центру сертифікації ключів.
Інформуємо Вас про те, що згідно рішення Центрального засвідчувального органу Державного комітету України з питань науки, інновацій та інформатизації №2 від 07 грудня 2010 року Державне підприємство "Державний центр інформаційних ресурсів України" виконало формування посиленого сертифіката центру сертифікації ключів (далі – ЦСК) та з 24 грудня 2010 року посилений сертифікат ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» був внесений до Реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом. ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» отримав статус акредитованого Центру сертифікації ключів. З 27 грудня 2010 року розпочинається процес переведення всіх користувачів на обслуговування на базі посиленого сертифікату ЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр". Переведення користувачів на обслуговування в акредитований ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр» відбудеться наступним порядком: 1. Кожному користувачу в період з 27.12.2010 до 31.01.2011 року необхідно оформити документи для оновлення сертифіката відкритого ключа. Комплект документів буде сформований індивідуально для кожного користувача та наданий у вкладенні до електронного листа. Користувачам необхідно відправити оригінали документів до ЦСК. 2. Згідно наданої інструкції користувачі повинні виконати дистанційну (віддалену) генерацію нового ключа, сформувати запит на отримання посиленого сертифіката відкритого ключа, відправити запит на засвідчення в ЦСК ПАТ «Комунікаційний фондовий центр». 3. Отримати засвідчений сертифікат від ЦСК та виконати активацію посиленого сертифікату на своєму носії (надійному засобу ЕЦП). Інструкція з порядком дії буде надана кожному користувачу засобами електронного листування. Центр сертифікації ключів ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" виконує свою роботу в поточному режимі згідно вимог діючого законодавства. З питань оновлення сертифікатів ЕЦП ЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" звертайтесь за телефоном: (056) 373-95-91. Пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: info@kfc.in.ua. З повагою, директор ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" А.М.Іванько
08.12.2010 р.
-------------
Інформуємо Вас про те, що відповідно до рішення Центрального засвідчувального органу від 07.12.2010 р.№2 ЦСК ПАТ "Комунікаційний фондовий центр" отримав статус акредитованого та внесений 08.12.2010 р. за №23 до Реєстру суб'єктів акредитованих ЦСК. Порядок переводу усіх клієнтів на обслуговування в акредитованому ЦСК буде наданий окремо.